7 Ocak 2015 Çarşamba

İLKADIM Birey Tanıma Envanteri




İLKADIM Birey Tanıma Envanteri

İLKADIM Birey Tanıma Envanteri

Günümüz eğitim öğretim disiplinleri, tek tip öğrenci profili yerine farklı yetenek, tutum ve değerlere sahip öğrenci profillerine odaklanmaktadır. Bu odaklılıkta, Öğrenci Merkezli Eğitim anlayışını beraberinde getirmektedir. Öğrenci Merkezli Eğitim anlayışı, öğrencinin kişilik özelliklerini, çalışma alışkanlıklarını, baskın zeka alanını, öğrenme türünü, mesleki ilgisini ve alan yeteneğini belirleyerek, öğrencinin doğru yönlendirilmesini amaçlamaktadır.
 
Daha fazla bilgi için : Rehberim Yanımda

0 yorum:

Yorum Gönder

Rehberlik Programı Demo Talep Formu için tıklayınız.

Datasis Twitter

Öne Çıkan Yayın

Öğrenci Tanıma Formlarınızı; Datasis güvencesi ve fiyat avantajıyla www.omrmarket.com'dan sipariş verebilirsiniz.

Öğrencinin Eğitim, Sosyal, Sağlık, Ailevi, Anne-Baba, Kardeş gibi geçmişinin ve bugününün tüm ayrıntısıyla sisteme yüklenmesine olanak ...

İLKADIM Birey Tanıma Envanteri

Popüler Gönderiler

Copyright Datasis

Copyright © 2013 Rehberim Yanımda - Datasis Yazılım Donanım İletişim Yayıncılık Eğitim ve Sınav Hiz. Blogger tarafından desteklenmektedir.