4 Mart 2015 Çarşamba

Rehberim Yanımda | Rehberlik Sistemi

 
 
REHBERLİK SİSTEMİ
 
DataSİS tarafından geliştirilen Datasis Rehberlik Programı, 20 yıllık eğitim sektörü deneyimi ve 1 yıllık son derece titiz bir çalışmayla üretilmiş, 1 yıldır www.rehberimyaninda.com alan adı üzerinden kullanımda olan Türkiye’nin rehber öğretmenlerimiz için hazırlanmış ilk ve tek WEB TABANLI REHBERLİK PROGRAMI 'dır.
 
 
Yazım dili olarak kullanılan Microsoft “.net” teknolojisi sayesinde, bilinen tüm Windows tabanlı rehberlik programlarından farklı, yeni ilköğretim ve ortaöğretim yönetmeliğine uygun modern bir değerlendirme modelidir. Rehberlik Programı, öğrenciler, veliler, rehber öğretmenler, okul yöneticileri, ve rehberlik bölümü gibi, bir eğitim kurumu oluşturan tüm birimler ve bireyler tarafından, yer ve zaman kısıtlaması olmaksızın kullanılabilecek şekilde tasarlanmıştır.
 
 
Detaylı bilgi için : www.rehberimyanimda.com/rehberlik.aspx web adresimizi ziyaret edebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Rehberlik Programı Demo Talep Formu için tıklayınız.

Datasis Twitter

Öne Çıkan Yayın

Öğrenci Tanıma Formlarınızı; Datasis güvencesi ve fiyat avantajıyla www.omrmarket.com'dan sipariş verebilirsiniz.

Öğrencinin Eğitim, Sosyal, Sağlık, Ailevi, Anne-Baba, Kardeş gibi geçmişinin ve bugününün tüm ayrıntısıyla sisteme yüklenmesine olanak ...

İLKADIM Birey Tanıma Envanteri

Popüler Gönderiler

Copyright Datasis

Copyright © 2013 Rehberim Yanımda - Datasis Yazılım Donanım İletişim Yayıncılık Eğitim ve Sınav Hiz. Blogger tarafından desteklenmektedir.